תוכניות נטפליקס המומלצות שלא תורצו לפספס

תוכניות נטפליקס: מדוע כל סדרה היא למעשה סרט בחליפה

אז, יש להניח שלא תופתעו לגלות שהעולם עובר את אחת המהפכות הגדולות ביותר בעולם הטלוויזיה בעשור האחרון. ברוכים הבאים לעידן שבו נטפליקס נמצאת בכל מקום! לא עוד צופים בחדשות בימי שני עם שלט ביד אחת ובייגלה ביד השנייה. היום יש לנו תוכניות שמזמינות אותך לעומק, לשיחה ולחוש את הדמויות כאילו היו החברים שלך. אבל מה עושים כשיש יותר מדי תוכניות לראות? ומה אכפת לנו, במילא, באמת? טוב, בשביל זה אני כאן!

מה מתבשל בקטלוג של נטפליקס?

על פניו, בהתבוננות שטחית, נדמה שלנטפליקס יש את כל מה שצריך לצפייה: קומדיות, דרמות, ז’אנרים עתידניים ושירותים לילדים שיתנו להוריהם לנשום. אבל מסתבר ש יש פה הרבה יותר ממה שנראה. אז בואו נצלול לתוך הים העמוק של התוכן:

  • תכנים מקוריים – נטפליקס לא רק מציגה סדרות, היא עושה אותן.
  • תכנים בינלאומיים – מבית ברזיל ועד ליפן, כל מסר שראוי להגיע אלינו.
  • המותג אל תדאג, כולם רואים את זה – מהצורות האקראיות של מייצאר הים עד כדי “בוקר טוב ושלום” של לני קווין!

שאלות נפוצות:

  • מה זה אומר תוכן מקורי? נכון להיום, זה אומר שנטפליקס נמצאת על קו התפר בין קלאסיקה לאקספרימנטליסטית.
  • האם תוכן בינלאומי זוכה להצלחה? בהחלט! תקשיבו לשיחות בברים, כולם מדברים על הסדרות היפניות.

הקסם של נטפליקס: ניתוח על פי נתונים

אחד הסודות הנעימים של נטפליקס הוא הדרך שבה היא משתמשת בנתונים כדי למנף את המומחיות שלה בטלוויזיה. חשבתם פעם מדוע תכנים מסוימים ממליצים לכם? זה לא קסם, זה מדע! האלגוריתם מסנן את מה שהכנסת ברשימה שלך הפעם הקודמת ויודע מה אתה אוהב יותר מאשר אמא שלך! תנסו את זה, תראו, זה עובד.

מהו סוד ההצלחה של תוכן מקורי?

בעצם, היכולת להפתיע את הצופים היא מה שהופך תוכן מקורי לסופר-מעניין. אף אחד לא רוצה לשבת ולראות את אותו נוסח אלף פעמים. אוקי, חוץ ממצרי המהומות. ועכשיו אנו עדים לסדרות שלא רק מבוססות על ספרים או סרטים קודמים, אלא גם על תרבויות ואירועים היסטוריים! למשל, “Bridgerton” שהחיה את סגנון המאה ה-19 בצורה קונספטואלית ואותנטית.

10 תוכניות שצריך לראות (ולמה, לעזאזל, לא עשיתם את זה עד עכשיו?)

  • Stranger Things – כי אם לא ניסית לחפש את תיבת הסוד עם חברים שלך, פשוט לא הבנת את הקיץ של 1985.
  • The Crown – מוכר אך מעולה. אלה החיים של המלכה שרק יתמקדו בזוויות הלא צפויות.
  • Money Heist – כי תמיד חשבתם על איך תתארגנו על שוד בנק, אבל בדיוק הפוך.
  • Squid Game – איך לא, כשהתחלתם להבין מה זה אומר לשחק לשווא על חייכם.
  • Sex Education – כי זה הזמן לדבר על מה שקורה מתחת למכנסיים.
  • The Witcher – גנב לבבות ומסע אל שדות לפני שתשברו את המסך.
  • Ozark – כי מתישהו אתם רוצים לעבור לגור באיזה חוף רחוק של אוסטרליה.
  • Narcos – הקפיצה הראשונה שלכם מאוחר למלחמה עם הקרטלים.
  • Black Mirror – ה-Oscar של הסדרות שאתם לא יודעים אם לצפות או לא.
  • Emily in Paris – כי פריז ותמונות עם קרואסון זה מה שצריך.

שאלות נוספות!

  • שאלה: לְמה נטפליקס מתכוונת כשאתה אומר “תוכן לפשעים”? – לטראומות שלכם!
  • שאלה: האם צפייה תשתעמם? – רק אם תבחרו את התכניות הלא נכונות.

האם נטפליקס משנה את הדרך בה אנו צורכים תוכן?

בקרוב מאוד, כשאלו יתחיל לשאול את עצמם איפה לסיים את הסדרה “נחשים, מעניינות”, לא תהיה תשובה ברורה. על פי הסקרים, הצרכנים רוצים תוכן יותר מזמין, יותר מעניין ויותר שטותי. אם בעבר היה מדובר בכיבוד טלוויזיה משודרת, היום המצב השתנה. נטפליקס הפכה למגנט חברתי, אנשים מדברים על התוכן בדיוק כמו שהם מדברים על שירים מחממים.

מה עם הקורונה? איך זה השפיע על העולם של סדרות?

בשנת 2020, כשכולם חיפשו פיזית את התחושה של “לברוח לעולם אחר”, טלוויזיות הפכו למקלטים הפיניים עבורנו. צווארון לקוח למתודולוג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן